Dziennik

Plan Lekcji

Kalendarium

Obiady

„Umiejętności nauczycieli – przyszłością uczniów/ Teachers’ skills – students’ future” POWER SE (2018-2019)

W listopadzie, 2019 został zakończony projekt ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność kadry edukacji szkolnej”.

Tytuł projektu – Umiejętności nauczycieli – przyszłością uczniów

Dofinansowanie projektu wynosi 184.049,01 PLN

Celem projektu było podniesienie jakości kształcenia poprzez doskonalenie kompetencji językowych, metodologii pracy metodą CLIL i TIC z wykorzystaniem narzędzi Web 2.0 i aplikacji mobilnych, programu eTwinning

w ramach zajęć:
1. Edukacja wczesnoszkolna
2. Ścieżka przedmiotowa matematyczno-przyrodnicza z językiem angielskim– 4-8 SP
3. Nauczanie geografii, biologii, fizyki i chemii w klasach 7-8 SP z wykorzystaniem opisanych metod pracy
4. Nauczanie języka niemieckiego
5. Nauczanie języka angielskiego

Koordynator projektu– Izabela Kołando

E-Twinning

W ramach upowszechniania rezultatów projektu pt. Umiejętności nauczycieli-przyszłością uczniów, nauczyciele uczestniczący w mobilnościach wprowadzili w roku szkolnym 2019/2020 innowacje pedagogiczne, których celem jest motywowanie uczniów do nauki języków obcych i wzbogacenie procesu nauczania o metodę pracy CLIL z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.

Tegoroczne Święto Szkoły Legendy europejskie jako forma upowszechniania rezultatów projektu POWER SE Umiejętności nauczycieli – przyszłością uczniów/ Teachers’ skills – students’ future zostało objęte patronatem medialnym czasopisma Języki Obce w Szkole.

  • Relacja z dnia języka angielskiego w klasach 1-3, 14 czerwca 2019

Podczas tegorocznego dnia języka angielskiego uczniowie klas 1-3 wybrali się w podróż po krajach anglojęzycznych. Odwiedzili Wielką Brytanię, USA, Kanadę, Australię i Nową Zelandię. W każdej sali musieli zmierzyć się z wieloma wymagającymi konkurencjami, takimi jak, układanie mapy USA z puzzli, zaznaczanie atrakcji turystycznych na mapie Londynu, czy szukanie ukrytych ciekawostek o Kanadzie. Jednak największą popularnością cieszył się taniec Haka nowozelandzkich Maorysów, połączony z malowaniem twarzy w barwy wojenne . Na zmęczonych tymi aktywnościami uczniów czekał poczęstunek w Tea Room: pancakes z syropem klonowym, owoce, popcorn oraz pyszna, zimna lemoniada. It was a great day!

Relacja z dnia języka angielskiego w klasach 4-8, 18 czerwca 2019

Prezentacje uczestników