Dziennik

Plan Lekcji

Kalendarium

Obiady

Regulamin rekrutacji do Szkoły Podstawowej w roku 2024/2025

  1. W roku szkolnym 2024/2025 do Szkoły zostaną przyjęte dzieci urodzone w roku 2017 oraz 2018.
  2. Planowane jest utworzenie dwóch klas pierwszych i klasy „0”.
  3. Zajęcia w jednej z klas 1 prowadzone będą z wykorzystaniem elementów metody Marii Montessori.
  4. Pierwszeństwo w przyjęciu do Szkoły mają rodzeństwa naszych uczniów, dzieci pracowników oraz dzieci rekomendowane przez Przymierze Rodzin. Zarząd Stowarzyszenia PR dysponuje 6 miejscami w tworzonych klasach.
  5. Za rekrutację odpowiada Zespół do spraw rekrutacji, w skład którego wchodzą:
    • przedstawiciel organu prowadzącego Szkołę,
    • dyrektor i wicedyrektor Szkoły,
    • wychowawcy klas,
    • pedagog i psycholog szkolny.
    • Wicedyrektor Szkoły jest przewodniczącym tego Zespołu.
  6. Listę dzieci przyjętych do Szkoły oraz listę rezerwową ustala Zespół ds. rekrutacji.
  7. Procedura rekrutacyjna ma 3 etapy:
    • wypełnienie ankiety przygotowanej przez Zespół ds. rekrutacji bezpośrednio po spotkaniach informacyjnych,
    • rozmowa rodziców z przedstawicielami PR, Dyrektorem i przedstawicielami Zespołu (na spotkaniu obecne jest również dziecko),
    • gry i zabawy wczesnoszkolne, w których biorą udział dzieci.
  8. Procedura rekrutacyjna rozpocznie się spotkaniem wszystkich Rodziców zainteresowanych naszą Szkołą. Zebrania informacyjne odbędą się w dwóch terminach: 2 grudnia 2023 i 3 lutego 2024 roku w szkole przy ul. Nocznickiego 7. Po spotkaniu zainteresowani Rodzice zostaną poproszeni o wypełnienie ankiety oraz zapisanie się na indywidualną rozmowę.
  9. W dniach 12 – 23 lutego 2024 roku odbędą się rozmowy z Rodzicami ubiegającymi się o przyjęcie dziecka do Szkoły. Prosimy o przybycie na rozmowę obojga Rodziców wraz z dzieckiem oraz przyniesienie opinii gotowości szkolnej (z przedszkola lub poradni psychologiczno-pedagogicznej). Z rozmowy zwolnieni są Rodzice, których dzieci uczęszczają już do naszej Szkoły; rodzeństwa naszych uczniów uczestniczą tylko w grach i zabawach wczesnoszkolnych.
  10. Gry i zabawy odbędą się w szkole w soboty 17 i 24 lutego 2024r. Dzieci będą podzielone na ok. 10-osobowe grupy. Podczas zabaw nasi nauczyciele będą oceniać gotowość szkolną dziecka.
  11. Lista dzieci przyjętych i lista rezerwowa zostaną ogłoszone 15 marca 2024. Zainteresowani Rodzice proszeni są o kontakt osobisty lub telefoniczny z sekretariatem Szkoły.
  12. Do 27 marca 2024 roku Rodzice dzieci przyjętych powinni wpłacić na konto Szkoły wpisowe w wysokości 1200 PLN. Niewpłacenie wpisowego będzie traktowane jako rezygnacja z miejsca. Na zwolnione miejsca będą przyjmowane dzieci z listy rezerwowej.
  13. Ostateczne listy dzieci przyjętych do Szkoły wraz z podziałem na klasy zostaną ogłoszone 10 kwietnia 2024.
  14. Ostateczną decyzję w sprawie przydziału dzieci do klas podejmuje Zespół ds. rekrutacji.
  15. W dniach 24 i 25 maja 2024 odbędą się spotkania integracyjne z wychowawcami klas.
  16. W dniu (termin zostanie podany wkrótce) odbędzie się spotkanie rodziców przyjętych dzieci z członkami zarządu Przymierza Rodzin.

Piotr Garal
dyrektor szkoły